Nu kan ni chatta med mig!



Nu kan ni chatta med mig på msn varje söndag mellan 18.00-19.00! Så småningom kommer ni att kunna chatta med mig två gånger i veckan men jag måste kolla upp vilken dag som passar mig bäst först. Söndagar kommer det iallafall alltid att vara, då jag vet att ångesten är som störst efter helger.

Ni kan fråga mig vad ni vill angående mat, vikt, ångest, träning, anorexi, bulimi.. ja allt. Eller bara lätta hjärtat och få råd och tips. Inget ni skriver under chatten kommer att sparas utan allt ni skriver stannar hos mig.

Adda mig på [email protected]. Jag påminner er här på bloggen några timmar innan jag går online. Kram!

Postat av: Malin

Hej.

Är en 24-årig tjej som haft ätstörning i halva mitt liv. Har nu ett BMI som visar normalvikt men ångesten kring mat,vikt och träning finns kvar. Skulle gärna chatta med dig någon gång på msn.. Hälsningar, Malin

2010-09-04 . 19:38:29
Postat av: ♥Celia♥

Du har en fin och intressant blogg ^^

2010-11-10 . 20:37:08
Blogg: http://celiadanielsson.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifterna?

Mailadress: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0