Victoria's Secret Fashion Show 2009



Marisa Miller och Izabel Goulart

Ikväll sändes Victoria's Secret Fashion Show 2009 och jag satt bänkad (och nysolad) precis som jag skrev att jag skulle göra, i min andra blogg. Jag kan tänka mig att många av er satt och avundades deras "perfekta" kroppar och önskade att det var era.

Men tro mig, det gör ni inte. Sanningen bakom deras kroppar är plågsam självsvält och överdriven träning. Jag lovar er att dom flesta (jag säger inte alla) har grova ätstörningar. I år var det värre än någonsin, nästan alla såg ut som skelett. Undernärda och sjuka med en jävla massa brun utan sol. Det är inte fint! Tänk då också på att kameran lägger på ett X antal kilon så i verkligheten ser dom ännu värre ut.

Ni har säkert hört och läst att det är många modeller som har dött på catwalken. För att vara modell är inte alls så jävla glamouröst som det låter. Jag håller ju själv på mycket med det och jag vet hur det går till. Nä, jag hoppas dom har ätit upp sig lite inför Victoria's Secret Fashion Show 2010. Och kom ihåg tjejer, deras kroppar är inget att sträva efter! Man mår inte bra av att se ut sådär. Kroppen och organen tar så mycket skada så ni anar inte..

Fast jag måste såklart lägga till att dom är otroligt vackra allihopa. Men dom skulle vara trippelt så mycket vackrare och snyggare om dom la på sig ett par kilon. Dessutom skulle dom MÅ bättre.

Postat av: n

Vilket BMI låg du på när du mådde som värst?

2009-12-31 . 00:05:42
Postat av: Mia

kan du inte börja med en frågestund? har rätt många frågor ..

2009-12-31 . 00:49:41
Postat av: Jells

Men Victoria Secret modeller är ju inte så jävla smala?

2010-01-02 . 16:51:35
Blogg: http://jellsi.blogg.se/



Namn:
Spara uppgifterna?

Mailadress: (publiceras inte)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0